Меню
Відбулася публічна дискусія «Інтеграція українських підприємств до європейських ринків: регіональний контекст»

Відбулася публічна дискусія «Інтеграція українських підприємств до європейських ринків: регіональний контекст»

2 червня 2017 року спеціалісти департаменту прийняли участь у публічній дискусії «Інтеграція українських підприємств до європейських ринків: регіональний контекст», який відбувся в Антикризовому медіа центрі.

Під час зустрічі обговорювались проблемні питання освоєння ринків Європи, перспективи розвитку бізнесу, залучення європейських інвесторів та партнерів, також підприємства висловили свої пропозиції про те, яка допомога необхідна українському бізнесу в розширенні експорту.

Відбулася публічна дискусія «Інтеграція українських підприємств до європейських ринків: регіональний контекст»На першому місці в структурі експорту вийшла сільгосппродукція і продукти її переробки – 30  відсотків від усього обсягу українського експорту. Це говорить про те, що українські виробники працюють у відповідності зі стандартами ЄС. При цьому європейський ринок встановлює досить маленькі квоти для поставок сільгосптоварів з нульовим або зниженим митом, але поступово ці квоти збільшується.

Є об’єктивні чинники, які перешкоджають просуванню українських товарів до Європи: відмінності законодавства щодо технічних стандартів, митних правил, вимог до харчових продуктів. При цьому Україна відстає від графіка адаптації законів, передбаченого Угодою про асоціацію з ЄС. Деякі законопроекти лежать у Верховній Раді роками, але у депутатів до них не доходять рукизазначив директор департаменту зовнішньоекономічної діяльності Донецької ТПП Валерій Перепелиця

В результаті військових дій на сході України спостерігалося різке зниження обсягу експорту на європейські ринки. Але з 2015 року ситуація почала вирівнюватися, і в даний час йде зростання. У першому кварталі 2017 року Україна продемонструвала зростання експорту майже на чверть у порівнянні з першим кварталом 2016 року. 

Відбулася публічна дискусія «Інтеграція українських підприємств до європейських ринків: регіональний контекст»

В обговоренні взяли активну участь підприємці Донеччини, які розповіли про власний досвід освоєння ринків Європи, і висловили свої пропозиції про те, яка допомога необхідна українському бізнесу в розширенні експорту.

Для допомоги підприємствам – потенційним експортерам в Україні працюють кілька платформ. «При Міністерстві економіки створено Офіс просування експорту, – повідомив радник міністра Дмитро Романович, – Працюють грантові проекти, орієнтовані на малий і середній бізнес, тематичні інтернет-майданчики Associated for you і Export Promotion Office, активно допомагають підприємцям середньої руки просувати продукцію на європейські ринки ».

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on pocket
Share on skype
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on email
Share on print
Scroll Up

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: